BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah..



Selamat tahun baru dalam Islam laaa yee....apa azam korang tahun baru ni..aku??aku tahun ni simpl jer azam..tuk tahun baru kali ni aku jez nak jadi budak baik jer..bak kata kawan yang sempurnakan hidup aku...Be A Good Girl..haha.sebenarnya advise tu tuk buah hati dia..tapi send jugak mesej tu kat aku..huhu...aku dah tak nak langgar peraturan sekolah dan asrama dah..dah puas aku buat tahun lepas..huhu..bawak handphone la novel laa..tapi novel tu maybe insyallah akan aku bawak lagi..haha..novel aku akan renew balek laa...samada nak bawak ke tak...ahakz...tahun lepas dah beri tunjuk ajar pada aku...erti sebuah perpisahan..erti sebuah ketulusan hati..erti pengorbanan..dan juga erti kehidupan yang cukup menguji aku...aku paling nanti-nantikan adalah tahun baru...aku kadang-kadang memang akan datang semangat nak habis kan al-Quran..semangat nak masuk sekolah...bagus tu..huhu...tapi kali ni..semangat tu tak nak mai lak...asal ek?? aku pun tak tawu...maybe ada orang yang aku tak suka kot kat sekolah..tapi aku kena terima hakikat tu..hakikat bahawa diaorang takkan keluar dari sekolah tu....susah sangat ka nak terima hakikat tu...eh..eh..memang susah...tapi aku kena buang semua perasaan tu..untuk kebaikan kaum sejagat..huhu...tolong laa siti...singkirkan segala perasaan negatif kau tu...boleh makan diri laa..tapi yang tu la yang aku selalu buat..haha...tu yang nak kena ubah sebenarnya....papa pun..chaiyok...huhu

0 comments: