BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Sunday, January 2, 2011

Kem Penara Ulu Yam!!

lambang I.S.A..
banat dari seluruh sekolah..
gabungan sekolah I.S.A..
Hah...walaupun letih tapi best giler kat sana..maklum laa..sekolah aku gabung ngan sekolah azhar dan irsyad..maka jadi laa I.S.A..haha..macam pernah dengar jaa...huhu,,...kat sana memang ada gak laa tension ni..ye ar..mana tak nya...semua pertandingan depa lepas kat aku...yang p kem tu aku, solehah, hanis, syuhada, irfan, yusuf, ersyad, muhammad, zul ngan khairul,..sepatutnya 7 banin..tapi hazalif tarik diri...apa sebab nya ntah laa...kami masa first berkumpul kat STAIL.. pastu pak cik yusoff hantar kami kat islah kol 10 malam...banin satu van campur ngan aku n hanis..syuhada ngan sol mesti laa tak mau naik ngan banin kan...huhu...masa on de way nak p tu memang bising dalam van tu...maklum laa...malam tu kan malaysia lawan ngan indonesia...malaysia menang...haha...pastu enset irfan lak dok bunyi...memang bising gilaa laa...aku masa dalam van tu layan perasaan ja laa...jannah kat asrama tak dak kawan..pastu nangis lak masa kami nak p islah...huhu..bila sampai islah...nampak tak dak orang g..tapi lama-lama budak islah pun keluar mai nak tengok batang depa..fuh...gila punya banyak berbanding barang SMART...haha...kami nya sikit ja...bertolak g selangor kol 11.30...lambat gak laa...tunggu azhar...n nak boh barang gi kan...sampai kat sana kol 4 pagi...p solat subuh kat masjid mana dak tau... pastu makan...pergh...pagi-pagi kedai tu dah jual tom yam...haha..ikut hati nak ja beli tom yam...bungkus wat bekalan kat kem..haha...tapi depa semua beli roti canai ja...so..tak kan aku nak wat pecah rekod makan nasi tom yam pagi-pagi buta kot...bila dah sampai kat kem tu..kami kena daftar dulu...tuk dapat tapak nak wat projek perumahan selama 4 hari...SMART 1 khemah azhar 1 khemah gak...irsyad 3 khemah..aku jadi ketua.. semua dok tolak aku jaa...tak kan nak suruh orang len..depa semua tak mau...tinggal aku ja...pertandingan based kami tak masuk..tapi aku masuk pertolongan cemas ngan ikatan...yang tak masuk pertandingan syuhada sorang ja...dalam pertandingan LDK.. kumpulan yang bernama kilo zulu n kaizen menang tempat pertama dan kedua dalam obrace n apa ntah nama satu lagi tu..huhu..tak ingat...sory...last sekali yang aku nak cakap..nilai yang aku sempat kutip laa...nilai ukhuwah yang tinggi kat sana...huhu..yang len tu terabur kat mana ntah..haha..k..sekian..

0 comments: