BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Friday, May 20, 2011

Rezak Imtihan..!!

Assalmualaikum.. 

setelah lama tak menulis blog..akhirnya, hari ni dapat jugak nak menulis..lepas jugak gian aku..hahaha...nak cier sikit sai result aku masa ujian hari tu.,.kira penting jugak la ujian tu..dan yang paling bes sekali is dapat potong ersyad..haha...selalu asyik dia ja dapat no 1..buat orang jelez jer kat dia..huhuhu..aku dapat no 2..khairul no 1..hakim no 3..ersyad no 4..tapi aku sebenarnya langsung tak puas hati dengan rezak aku..ye ar..teruk bagi aku..A ada 3 jaa.. huh..mak pun tak say tahniah pun..tapi aku tahu..dia sebenarnya nak aku usaha lebih lagi..hmm..xpe laa...for SMRA, aku tak konfem lagi cam mana..harap-harap Allah permudahkan segala urusan aku..Aminn!!!yang tu ja nak citer sai imtihan..doa selalu semoga aku berjaya dalam SMRA..

wassalam.... 

0 comments: