BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Saturday, March 6, 2010

Berakhirnya sukan..

hazalif sebagai olahragawan,..
syuhada sebagai olahragawati..


rumah kuning masa perarakan..
                                             


Sukan dah pon berlalu.. keputusan nya rumah biru menjuarai sukan pada tahun ni..huhu..kesian nya rumah kuning..haha..aku punya la harap rumah kining menang..tapi hampa gak ar..perbarisan pun x menang.. aduhai..penat lelah kami sampai tido pun pukul 1.35 pagi..ye la..punya takut kot-kot esok perbarisan kami yang paling kolot..tapi berkat hasil usaha kami, dapat la jugak nombor 2..hahaha..a..aku pula..tak dapat pun emas..cuma     ada perak dan gangsa,..emas semua nya syuhada yang bolot.. tapi bagi aku..kuning menang kalau dikira bagi sekolah menengah ja..ni mata dikira sekali dengan sekolah rendah dan pra..memang la kalah..hehehe..walau apa pon..best jugak la sukan tahun..yang x best nya larian bagi banat x ada.. so sedih sikit laa..huhu..aku dapat dalam 6 atau 7 medal gak ar..banyak nya..sampai nak patah tengkuk bila aku try pakai semua medal tu.. huhu..olahragawan dapat kat hazalif dan olahragawati dapat kat syuhada..a perfect match..hahaha..jangan marah ar..gurau ja..
apa apa pun..sukan ni merapatkan ukhwah kami satu sekolah..membuatkan kami bersatu hatu..eh eh..jangan salah faham pulak..bekerjasama dalam apa jua keadaan..menang ka kalah ka..kami harungi bersama..dan alhamdulillah kami berjaya melakukannya..haha..dan yang paling penting ialah..bersukan kerana Allah..itu yang penting supaya kita dapat keredhaan-Nya...tak gitu..hehe..sukan yang berlangsung di stadium mppp kat kepala batas tu memberi kenangan pada aku..kenanagan manis ka pahit..hmm..senang-senang kenangan masam la..hahaha...sukan tahun depan aku akan pastikan rumah sukan aku menang..hehe.Insyallah..dengan izin Allah..k..

0 comments: