BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Saturday, March 6, 2010

SATU PENANTIAN...

Aku hidup dalam satu penantian..penantian yang entah bila akan menjadi realiti..aku terus menunggu dan menunggu..saat bila aku boleh bertemu dengannya lagi..terkadang aku terfikir sejenak..aku ni syok sendiri ka??..huh..nak tergelak pulak..hehe..aku selalu ingat kat dia..tapi macam la dia ingat kat aku kan?...hmm..penantian satu penyeksaan..memang betul pun..aku ibarat menanti buah yang takkan gugur..akhirnya aku putuskan bahawa dia hanyalah hidup pada masa lalu aku..adakah aku ni hidup dalam fantasi ka?? PANGGG...owh...bukan-bukan..hehe..realiti laa..aku suka sangat berangan, tapi aku langsung tak berusaha untuk jadikan angan-angan aku tu menjadi realiti..itulah keburukkan aku..ish..ish..ish..begitu sukarnya alam remaja ni kan..terlalu mudah untuk para remaja sekarang tersasar dari jalan-Nya...sebab tu lah aku kena kuat..kuat untuk menghadapinya..aku sedang diuji tuhan..macam-macam masalah yang manimpa aku..tapi aku tahu..setiap ujian yang diberi oleh Allah..semuanya dapat aku hadapi..Allah takkan bagi ujian kepada hamba-Nya kalau mereka tidak dapat mengharunginya..betul??...ya..memang betul..hehehe,..ya Allah..Kau kuatkanlah hati hamba-Mu ini..Amin..

0 comments: