BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Sunday, June 27, 2010

Pengalaman sekolah baru...!!

Hari selasa berapa hari bulan ek..lupa dah...kami semua warga STAIL dan SMART ni berpindah ke bagunan baru...ttapi sebenarnya bagunan tak lengkap 100 peratus lagi kerana ketiadaan bekalan elektrik dan air yang mencukupi..namun, pabila bermulanya hari persekolahan..kami budak SMART ni tak rasa langsung panas bila berada dalam kelas..Alhamdulillah...hikmah nya elektrik tiada...Allah nak suruh kita jimat laa tuu..save bekalan...huhu...tapi yang paling letih ialah..aktiviti memanjat tangga..adoii..pagi-pagi dah kena panjat tangga seawal jam 6.30 pagi..pastu kena turun balek untuk perhimpunan ataupun nak pergi makan...pastu naik balek ke kelas tuk belajar..pastu rehat yang pertama turun lagi..ye laa...aku ni time makan  tak pernah nak miss..haha...pastu turun lagi tuk rehat kedua and ambil wuduk ang terus naik..tunggu aku form 5 ni..alamatnya tinggal tulang je la aku..haha...masa perhimpunan kali pertama diadakan..keadaan sekeliling kami penuh dengan lopak air..bila jalan ja, of course kami kena jalan ayu-ayu...ye la...kang nanti tak fasal-fasal kain kami ada corak spot..kami semua diberi lagi 'the extra holiday' selama 5 hari termasuk hari sabtu dan ahad....fuhh..dah la baru cuti 2 minggu hari tu..ni ada lagi cuti..bila laa cuti ni akan digantikan..tak sanggup aku nak datang ke sekolah..huhu...maybe, ni cuti ganti bagi aku kot sebab hari tu aku g kursus tu..haha

0 comments: