BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Saturday, August 7, 2010

Ayam Oh Ayam..!!

ayam atau burung??huhu

Hah...teringat cerita sebalik gambar ni..huhu...nak kata ayam pun boleh burung pun boleh..tapi aku lebih suka panggil ayam...haha..reka sendiri..save bajet..kalau nak beli ayam betul..kang nanti tak terjaga pulak ayam ni..ye laa..kat rumah dah boleh buat mini zoo dah...nyamuk pun ada..lalat pun ada..semut, lipas, cengkerek, katak, ayam, arnab, musang...fuh..cukup pakage ni nak wat zoo..haha...ayam yang aku buat ni takkan aku lupa sampai bila-bila..ayam ni laa...aku dok main dengan kawan aku..dok sakat dia...tapi setakat tahun ni je la aku boleh sakat dia...sebab nanti dia dah nak pindah dah...biar lah dia nak kejar cita-cita dia...semoga dia maju jaya dah la...tinggal lah lagi sorang kawan aku tu..selalu nya aku dengan fiza selalu sakat diorang..tu pun kalau diorang dok sebelah menyebelah laa... diorang sporting sikit..haha...papa je la...tu ja nak kongsi...

0 comments: