BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Friday, November 12, 2010

Exam Season Final..

Exam..exam..bila teringat balik masa nak hadapi exam tu...masa study aku tidor..haha..ye ar.. aku sendiri tak tawu apa yang nak di study kan...g pun...ntah ar nak kata cam mana..bila jawab exam..ok la plak..bila dapat result..MAKKK...asal lain jer markah nyer..ayo...hahaha...tu ar..orang kata berhati-hati di jalan jawapan..check balik jawapan..semak..ni takk..keja kacau orang sembang n tido jer tawu..haaa..padan muka...tapi aku harap ngat aku dapat gak anugerah..sekarang ni yang dapat nombor 4 alifah...perghh...gila wep..dia tak banyak A tapi leh dapat nombor 4..izzati nombor 3..kali ni sistem kira peratus dah jadi gila agaknya,,..huh..malas nak pikir dah..apa yang penting bagi aku adalah SPM..tawu apa tu.....haha...tapi bila tengok balik pada rezak yang betul punya..semua yang tertulis kat slip peperiksaan tu semua nya tipu...memang tak patut..sekolah selalu macam ni..masa exam mid year pun...first gtaw kat orang lain tapi last sekali keputusan lagi mendadak teruk..fuh..memang buat orang bengang giler ar,,.sekarang lak dia wat perangai lagi..mana boleh ..tu nama nya menyeksa jiwa orang..tapi nasib baik ada kesabaran iman...exam kali ni kecundang lagi... padan muka kau,,haha..hee..tak baik nya kata tuk diri sendiri...tapi tu la hakikatnya..aku tak boleh tengok orang lain yang ambil anugerah...JAHAT la aku ni..KEJAM...aku sepatut nya gembira cause kawan seperjuangan kita dapat anugerah..nombor 1 ersyad..2 jannah and 3 haiqal...papa pun tahniah to ersyad tiga tahun berturut-turut and tidak lupa juga kepada 2 org  BFF aku...tahun depan aku form 4..so..pulun ar sikit...huhu..

1 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Siti,

Kadand-kadang ada perkara/sifat/perkataan yang kurang elok terdetik di hati kita. Lebih baik istighfar dan tidak menghebohkan kepada umum. Elok sekiranya Siti edit ayat "macam nak baling.."

Result yang baik adalah penting bagi kita, tapi ia bukanlah segalanya. Allah menilai hambanya atas usaha yang dilakukan. Jadi, usaha lagi :) Mintalah pertolongan daripada Allah dengan SABAR dan SOLAT/DOA. Moga Allah bantu Siti dan kawan-kawan.

ikhlas
- pakteh -