BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Saturday, November 27, 2010

Waaa...Bye-Bye..

huhu..la tahzan....
Hari jumaat..19 november 2010 adalah hari terakhir prsekolahan bagi Sekolah Menengah Arab Tahfiz (SMART)..waktu, rasa macam nak putarkan balik ja masa...tawu kenapa??!!Sebab waktu tu laa ramai sangat kawan-kawan aku yang nak pindah..masalahnya bukan kawan biasa..tapi kawan yang memang kamceng gila ngan aku..huhu...rasa nya macam baru jer kenal diorang semalam..sedih..waaa...rasa macam nak g melutut jer..WEYH..JANGAN PINDAH!!!..haha..tapi aku perlu faham jugak..diorang pun ada cita-cita diorang yang perlu ditunaikan..terima la kenyataan bahawa hidup dan mati kau kat SMART siti!!..haha..kejayaan sebenarnya kat mana-mana pun boleh cari kan...salam wida' ek tuk kawan-kawan aku yang terkamceng... Aisyah,Aini,Irfan,Haiqal,Izzati,Fizah...semoga ketemu lagi yaa...huhu..yang lain semua dah cabut..tinggal aku, Jannah and Haniez..huhu...hari jumaat adalah hari jamuan pengawas SMART buat julung-julung kali nya diadakan..duit sendiri..tempah sendiri..all student yang control..masa nak start jamuan tu..memang lambat..sebab guru-guru bermasyawarat...huhu..masa tu la aku habis kan saat terakhir aku dengan Haiqal..maklum laa..ihtifal dia dah tak de..masa tu, Aisyah nak amik gambar kami 6 orang..Haiqal,Zul,Fizah,Aisyah,Jannah ngan aku...tapi tak boleh ar..sebab gambar Zul mahal..haha...jadi tak lengkap la kan kalau 5 orang ja...jadi kami pun tak jadi amik laa..kami jez bergambar 4 orang jer..geng ex-prob stud...haha..dah..dah..tak mau ungkit dah...aku jez  sempat bagi satu bar coklat dan sekeping kad dan juga sepucuk surat tuk dia..tanda kenangan-kenangan we all..pas ni aku dah tak de ar kawan yang nak aku kacau..yang nak aku sorokkan kasut dia..larikan buku log kelas..baling kertas kat Haiqal dan Zul..curi makanan dia..dan jugak bertanyakan soalan-soalan yang aku tak paham kat dia...sedih nya...BFF aku dah hilang sorang..waaa...namun pemergian nya bukan la sekadar suka-suka jer nak pindah..tapi sebab ingin mengejar cita-cita nya..iaitu..doktor...dia jugak terpaksa meninggalkan buah hatinya di SMART..seseorang yang dah berjaya mencuri hatinya..haha..To aisyah,haiqal,fizah,irfan...semoga berjaya...

0 comments: