BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Wednesday, November 17, 2010

Pengorbanan Aidil Adha..

                                                    lembu ni memang sesuai buat korban..huhu






Hari ni dah hari raya aidil adha...rasa macam bukan raya ja..huhu..tapi sepatutnya raya haji la yang patut disambut semeriah nya dari raya puasa..tapi nak buat macam mana kan..dah menjadi tradisi kita sambut raya puasa lebih meriah..nak buat macam mana...aiseh..haha...raya haji ni selalu nya orang akan buat korban..tawu korban apa..korban lembu, kambing, unta or anything else..bila kita tengok orang sembelih binatang tu pun...rasa..Ya Allah..kesian nya kat binatang tu..jahat-jahat aku tak la bunuh binatang tu..eh..menambah jer ni..haha..kita memang akan ada rasa kasihan terhadap binatang-binatang tu..tapi kita perlu tawu..yang binatang-binatang tu semua bila kita sembelih..masuk syurga beb..beruntung nya jadi binatang..haha...raya haji kali ni aku akan buat pengorbanan aku yang tak seberapa..tapi bagi aku tetap jugak buat pengorbanan walaupun..alaa..kecik ja pun..tapi buat jugak..iaitu..mengorbankan cuti aku...haha..balik dari asrama hari selasa tengah hari..pastu rabu raya..petang rabu tu dah nak kena balik dah...haaa...tapi aku insyallah balik khamis pagi kot...nak bayar yuran pastu amik result..pas amik result menjerit sekuat hati..dan ketika itu jugak jantung aku mesti berdegup dengan kencang..dah dapat ramal dah..haha...aku juga akan mengorbanlan darah ku kepada si nyamuk-nyamuk yang telah jatuh cinta pada ku semasa aku menaip bait-bait blog ini..haha...namun terpaksa juga untuk aku MEMBUNUH nyamuk-nyamuk yang telah jatuh cinta padaku..kerana takut pakwe aku jelez..hesh..dasar nyamuk tol..memang aer..nyamuk-nyamuk zaman sekarang tak reti beradab..keja nak merampas orang punya hak jer tawu..huhu...itu la saja yang nak diongsi..huhu..SALAM AIDIL ADHA...

0 comments: