BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Wednesday, March 9, 2011

Chicken Pox..!!








First time ever aku kena demam campak..waa..!! tapi tu semua hanya lah ujian dari Allah...Dia nak uji tahap mana kesabaran kita dan adakah kita akan tinggalkan Dia semasa kita dalam kesusahan...haaa...pandainya aku bermadah...hehe...tapi tu lah hakikat kan..bila kita ditimpa musibah jer...mula la nak salah kan Pencipta kita..hish...nak bagi aku sakit pun waktu ni jugak..dah la tu..dapat chicken pox lak..habes satu badan kena...contoh jer...untuk pengetahuan kita semua..Allah bagi ujian kat kita ni bukan saja-saja laaa...mungkin ada laa sebab musabab dia tu..nak kurangkan dosa kita kaa...nak tengok sejauh mana cinta kita kat Dia kaa...macam-macam..tapi..apa yang penting, selagi ujian itu datang kepada kita...itu tandanyaa...Allah still sayang kan kita..wow..Allah memang kaya dengan sifat penyayang nya..walaupun banyak dosa yang kita buat..tapi Dia still akan ingat kat kita..tak macam kita yang sering alpa sehingga lupa akan Dia..hmm...balik kepada citer aku..aku start tawu yang aku demam campak hari sabtu..fiza la gtaw..tapi aku tak sure..bila balek dari forum 1 dekad tu..terus aku tanya mak..mak cakap campak...aku cakap dalam hati..pakai dah..cam na nak g kursus ni..doh..semalam kol jannah..lepas rindu kat dia..tanya khabar sekolah dan asrama...huhu...hope..aku cepat sembuh laa ek..doa-doa kan laa...


sekian..wasalam

0 comments: