BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Wednesday, March 9, 2011

Hati yang Kecewa..!!

SEDIHH..!!!     PILU..!!!     KECEWA..!!!

Tu lah perasaan yang dapat aku gambarkan dari lubuk hati ku..saat aku dapat tawu yang nama aku tak tersenarai dalam kelayakan kursus kenaikan pangkat tu..hati aku macam nii...

aku memang nak sangat  kursus tu, tapi demam campak..4 tahun aku tunggu tawaran ni..sebelum aku kena campak, aku dah bagi nama kat muallimah sabarilah..memang masa tu seronok giler..tapi..tut..tut.. lepas tu aku jatuh sakit lak..semalam pujuk mak...nak p gak kem tu..tapi dapat tentangan hebat dari fam and kawan-kawan..mak cakap campak aku pun still teruk lagi..haa..what can i do..just can see...just can wait..ah no..tahun depan ada lagi ka peluang cam ni...masa fom 1, aku langsung tak pernah dapat tawaran macam ni langsung..jez boleh tengok jannah, syahirah, nadia.. muka-muka yang selalu diberi kepercayaan lebih untuk hal-hal macam ni.. aku memang gembira sebab classmate aku sendiri yang p.. iaitu jannah, yusuf, zoul ngan amirul...
kejam la aku kalau doakan yang bad tuk diorang.. aku sentiasa doa yang terbaik tuk kawan-kawan aku.. aku cuma kecewa..apa yang aku harapkan giler dah jadi kos lepas.. apa agak nya hikmah di sebalik semua ni.. ya Allah.. redha lah hati ini dengan ketentuan Mu, ya Allah...damaikan la hatiku yang selalu dibisiki syaitan.. tenangkan lah hati ini juga..hati yang selalu disakiti dan dikecewai...




2 comments:

muhammad said...

sbr jela ea , cdih nye , x pe msty ade hikmah disebaliksume ny sbr ea .

siti aishah ebnil hajar said...

haha..ok..thanks muhammad