BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Tuesday, March 8, 2011

SMRA V.S SPM!!!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T....

study sampai tertidor..ish3


Semakin hari semakin busy la aku..ye ar..tuisyen petang malam..pergh..memang penat gak la tapi ianya tuk kebaikan aku jugak kan..huhu..aku kena tabah je la...actually tahun ni aku tak nak tumpu lagi kat SPM..tapi aku nak tumpu kat SMRA dulu...jannah cakap gak kat aku...siti..sekarang ni kita tumpu kat SPM dan SMRA..eh..tawu ker apa tu SPM ngan SMRA..huhu...SPM tu kalau tak tawu nak kena ar ni..SMRA tu sijil menengah rendah agama..kat sekolah agama jer ar yang ada...lagi pun kat SMART, keturunan aku la keturunan yang pertama yang nak amik SMRA...ae..SMART bukan jenis peperiksaan naa!!! sati gi ingat SMART tu exam apa la plak..huhu...saja ja..kerja sekolah lak macam menara KLCC...rasa nya kalau susun buku tu konfem boleh jadi bagunan..muallim muallimah pun dah tak tersemak buku-buku kami tu..al-maklum laa..kami SMART 4 ni rajin-rajin belaka..aiseh...haha...tuisyen lebih ke arah SPM deh...dohh...orang nak tuisyen SMRA lebih sikit...gi pon SPM lebih kepada form5..huhuu..tapi bak kata ustaz ahmad fahmi...KITA PERLULAH BERMUJAHADAH..(ni nak perli ker aper.. :) )

0 comments: