BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Sunday, March 27, 2011

Ujian Penilaian 1..!!

nak jawab apa ni??
Assalamualaikum..!!!


Alhamdulillah..minggu lepas ujian dah berlalu..soalan-soalan semua nya ok tuk subjek SPM laa..tapi kalau SMRA..masih merangkak lagi sebab tak tawu soalan dia macam mana..hah..lagi pun 2 munggu aku ada kat rumah tu..aku langsung tak sentuh pun buku..dahsyat gila aku ni..pastu bila mai sekolah ja pas demam campak tu..bukan nya nak buku tuk exam esok..adoh..terok tol aku ni..huhu..pagi esok tu baru aku study last minit..keseluruhan nya la aku nak cakap..exam ada  yang ok ada yang k.o...aku target yang dapat marakah rasib pun..balaghah, adab nusus, fiqh, tafsir..yang tu..tai yang lain tu aku target makbul..huhu..untuk test 1 ni aku wat cincai dulu..nak tengok sapa yang ok tuk dijadikan saingan..masa exam..kelas form 4 ni tak macam exam pun..coz kitorang ada jugak main tanya-tanya..haha..tiap pagi muallim hisyam akan bagi pengumuman istimewa tuk SMART..bunyi dia macam ni.. "kepada pelajar SMART..anda dikehendaki meninggalkan beg serta buku anda di luar kelas..ketua dan penolong ketua kelas diminta membuat sport check sebelum masuk ke dalam kelas..sekian terima kasih.." masa fes day tak gi la pengumuman cam ni.. second day lak ada..kami ni tanya.. anak sapa la yang kantoi nak meniru ni,..adoi..len kali kalau nak tiru meh belajar dulu ngan kak-kak  abang-abang smart 4 ni..hish..susahkan orang ja..haha..masa  balik tu, baru kami tau sebab pa pengumuman tu dilaungkan..sebab ada smart 2 yang kantoi tiru..huh...tak reti nak tiru toi..huhu..masa exam..aku selalu tengok ersyad ngan zul azhan..bkn nya apa..ersyad memang aku aim dari dulu gi..cam na la nak potong dia..ikut hati nak ja potong guna pisau..huh..selalu tak lepas nak potong dia..exam baru ni dia nampak cam ok ja..steady,,.tengok kertas gelak..soalan senang la katakan..yang zul azhan lak..aku tengok sebab dalam kelas dia tumpu gila-gila..so nak tengok la exam cam na..masa time jawab macam ok..tak pernah pen dia berhenti menari..fuh..terer gak ar..yapi masa dia angkat paper dia nak hantar kat muallimah..eh..kosong ja jawapan..huhu..sama ngan aku je la...huhu..paper muallimah shahida kalau fail kena jalan itik satu sekolah..ayo..dah la 3 subjek...kalau 80 ke bawah kena wat pembetulan kat tengah panas..haha..syariah aku dapat 75..kena jugak la jadi tugu negara kat tengah padang..yusuf 85..ersyad 84.. hakeem 80..aiseh..geram nya..huhu..nak tunggu esok ni..kena ke tak jalan itik aku ni..


sekian

0 comments: