BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Salam Ziarah..Selamat Datang..!!

Tuesday, March 8, 2011

Satu Dekad STAIL SMART!!!

majlis pecah tanah...
banin nasyid..lagu pesanan imam syafie, lagu sekolah, n alam persekolahan..








Assalamualaikum..


Hurm...Bila mengenangkan program 1 dekad tu..ya Rabbi...kaki ni dah macam tak cukup skru dah..rasa macam nak buat sujud syukur pun boleh gak...actually hari ni la majlis tu diadakan...fuh..gerai SMART tak putus-putus dengan pelanggan..haha...aku kena jaga waktu pagi dengan malam ja...aku, jannah, syuhada kecik and hanis ja yang kena diberi tugas jaga gerai 2 kali..maklum laa....budak rajin..memang la diorang bagi 2 waktu..hua hua....aku jaga bahagian kuih-muih..sekali-skala bila tak ada orang jaga bab air..aku la yang amik alih bahagian tu..haha...ya Allah..memang best giler..kenangan yang tak dapat aku lupakan..seumur hidup..masa time persembahan dah nak start..masa tu memang tak ada banat langsung yang nak jaga..yang ada pun aku, syahirah dan aisyah..keadaan kat gerai tu kadang-kadang agak kelam-kabut sikit..ye ar.. masa tu baru ar semua benda nak hilang la, nak habis laaa...ditambah pulak dengan hujan..doh.. kusut deh..masa tengah jaga kedai tu..masa tu laa aku terserempak dengan afifudden,


ni la gerai SMART..ramai orang kan??huhu


azman, dan BFF aku..haiqal..yang len tu stud STAIL yang lama-lama...aku sempat sembang ngan azman jaa..haiqal tak sempat langsung..baru nak bagi kek nak sambut besday dia...tapi tak sempat deh..aku jaga gerai sampai kol 3.00 jaa...pas tu aku nek surau and tido..haha...sampai kol 5.30...pastu fiza mai gerak aku...and pastu rancak ar kami sembang...lepas sembang kat surau..aku ajak fiza g makan..lagi pun..aku dari pagi tadi tak makan apa-apa kecuali kuih-kuih yang aku ciplak kat gerai...haha..malam plak ada forum..tapi malam gerai dah kehabisan stok deh...yang ada hanya kuih pagi tadi jer..ngan ice blanded, dan roti mak amirul jer..huhu..pas habes forum..aku pun balek ikut fam aku..haha


sekian..wasalam

0 comments: